2014. október 28., kedd

Visszatértem! :) +Új téma!

Sziasztok! :) 
Hosszú idő után újra itt vagyok és folytatom a blogot.:)
Bár biztos mindenki fejében megfordult ,hogy nem folytatom az írást ,nekem eszem ágában sincs abbahagyni ,csak egyszerűen az elmúlt időben nem találtam időt az írásra...Mentegetőzhetnék ,hogy miért nem vagy hogy nehéz 10. osztályosnak lenni vagy hogy a nyaram eseménydús volt és nem tudtam írni ,de inkább nem teszem...Inkább egyszerűen csak bocsánatot kérek mindenkitől aki hosszú ideig várta az újabb részeket és nekivágok újra az írásnak.:)
Mint látjátok új témával is készültem a visszatérésemhez. :) Remélem mindenkinek tetszik :) Javaslatokat szívesen elfogadok a témával kapcsolatban ha bárkinek valami jó ötlete lenne vagy valamit javítana rajta. :)

U.i.:A következő blogrészt lehetőleg minél hamarabb hozom:)
x.Kincső.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése